قیمت شیشه سکوریت نشکن و عوامل تاثیر گذار بر آن
نوشته شده توسط : یگانه

شیشه سکوریتقیمت شیشه سکوریت

 

 

شیشه سکوریت ها به خاطر ایمنی بالایی که دارند، بیشتر در پارتیشن های اداری مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا نه تنها خطرات شیشه های معمولی را ندارند، بلکه از ظرافت و قابلیت های بیشتری نیز برخوردارند و در مواقع شکست به تیکه های خیلی ریز و بدون خطر تبدیل می شود.

همین عوامل موجب شده است که قیمت شیشه سکوریت در مقایسه با شیشه های معمولی بیشتر باشد. همچنین به خاطر مزیت ها و برتری هایی که شیشه سکوریت در مقایسه با سایر شیشه ها دارد، معمولا از آن در مقیاس وسیع و گسترده همچون: خودروسازی، ساختمان سازی، ساخت مراکز تجاری و اداری، امور صنعتی و… استفاده می شود.

 

"<yoastmark

 

بنابراین در چنین شرایطی آگاهی از قیمت شیشه سکوریت برای مصرف کنندگان اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد. اما چه عواملی در تعیین قیمت شیشه سکوریت موثر است؟

شاید جالب باشد بدانید، که شیشه سکوریت به خاطر جنس مقاوم و نشکن آن همچون شیشه های معمولی قابل برش نیستند. بلکه سایز، ابعاد، محل نصب یراق آلات آن و… قبل از تولید مشخص می شود و بعد از برش امکان تغییر

در سایز آن وجود ندارد.

چنانچه محل نصب یراق آلات آن معمولی و متعارف نباشد و مصرف کننده مدل و یا طرح جدیدی را سفارش دهد، بر مقدار قیمت شیشه سکوریت نشکن موثر بوده و ممکن است هزینه ی تمام شده ی شیشه بیشتر شود.

به علاوه چنانچه ابعاد و شکل شیشه معمول نباشد و مشتری اشکال جدیدی مثل: دایره، هشت ضلعی و… بخواهد قیمت تمام شده ی شیشه بیشتر خواهد شد.

قیمت شیشه سکوریت در ضخامت و رنگهای مختلف

 

شیشه های سکوریت در ضخامت های مختلف از چهار تا بیست میل تولید می شوند. و با توجه به نیاز مصرف کنندگان در مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

هرچه ضخامت آنها بیشتر باشد، قیمت شیشه سکوریت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر آن جنس شیشه و یا همان نوع شیشه نیز در میزان هزینه ی تمام شده ی آن موثر است.

سکوریتها دارای انواع مختلفی مثل: کلیر، کریستال، سوپر کلیر و… هستند. که هر کدام خاصیت و قیمت مختص به خود را دارند. این شیشه های دوست داشتنی با زیبایی خیره کننده ای که دارند. تحول عظیمی در دکوراسیون داخلی ایجاد کرده اند.

شیشه سکوریت ها در رنگها و طرح های مختلف سفید، سبز، آبی، دودی، قهوه ایی، مات، راه مات، سندبلاست و غیره تولید و عرضه می شوند، که هر کدام قیمت مختص به خود را دارند. به عبارتی نوع طرح شیشه ها و رنگ آنها تاثیر مستقیم بر مقدار قیمت شیشه سکوریت دارد.

فروش شیشه سکوریت _ پرچین





:: برچسب‌ها: شیشه سکوریت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: